Popis
Ako správne kombinovať cieľové skupiny, obsah a komunikačné kanály v rámci marketingovej stratégie?
Ako vyhodnocovať úspešnosť nastavených kampaní?
Pozrieme sa na najčastejšie využívanú metodológiu, ktorá umožňuje efektívne plánovanie kampaní s ohľadom na jednotlivé fázy nákupného cyklu. Účastník sa naučí lepšie vnímať potreby cieľovej skupiny a jej očakávania.
Po absolvovaní školenia bude vedieť efektívne naplánovať komunikáciu na jednotlivé kanály podľa toho, ako o produkte/službe cieľovka rozmýšľa.
Školenie pomôže aj s výberom vhodného obsahu podľa jednotlivých kanálov.
Účastník sa naučí aj správne kampane vyhodnocovať a optimalizovať podľa dostupných dát.
Viktória pracuje ako Key Account Manager v digitálnej agentúre Promiseo. V oblasti online marketingu pôsobí už viac ako 8 rokov, viedla desiatky projektov od malých lokálnych start-upov až po nadnárodné korporáty. Začínala tvorbou textov, dlhodobo pracovala ako Social Media Specialist, jej aktuálnou náplňou práce je najmä komunikácia s kľúčovými klientmi agentúry a príprava kampaní ako celku. Je zodpovedná za dodanie, vyhodnotenie a kvalitu kampane, ktorú agentúra dodáva, zároveň ako Google Certified Trainer vedie desiatky kurzov, ktoré pomáhajú zorientovať sa vo svete marketingu.
Workshop bude prebiehať ONLINE formou cez Google Meet, takže pre účasť je potrebné mať dobré internetové pripojenie, webkameru a mikrofón . Link na pripojenie ti zašleme po povinnej registrácii.A vieš čo je na tom úplne najlepšie? Tento workshop je úplne ZDARMA.
Add a review